Un vídeo de medidas de forma:
Participantes:
Mª Teresa Pedrosa Fernández
Félix Torres Cancela
Manuela Ogando Fernández
Rocío De Sinde Penas
Olga Cancela Prego
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Blog para traballo dos alunos de Estatística Administrativa.
9 comentarios:
coñecemnto demostrado: 7
Demostrase un bo coñecemnto do tema exposto
Exemplos: 7
exemplos claros e sencillos
Aspecto creativo:7
boa organizacion do video e sencillez
nota:7
Coñecemento demostrado: 8
Exemplos expostos: 7
Aspecto creativo audiovisuais:5
Nota: 6.66
Coñecemento Demostrado: 8(vese que teñen claros os conceptos)
Exemplos expostos:7 ( Algunha parte deberia mellorarse para a compresión)
Aspecto creativo audiovisual: 7 (O que non me gustou moito foi o uso de elementos que distraen a atencion)
Nota media: 7.33
Vicente.. borrame os anteriores que fixen un churroo jeje!!
Un saludo
Coñecemento Demostrado: 8(vese que teñen claros os conceptos)
Exemplos expostos:7 ( Algunha parte deberia mellorarse para a compresión)
Aspecto creativo audiovisual: 7 (O que non me gustou moito foi o uso de elementos que distraen a atencion)
Nota media: 7.33
Vicente.. borrame os anteriores que fixen un churroo jeje!!
Un saludo
Coñecemento demostrado: 8
Demostra un bo coñecemento do tema exposto ainda que hai conceptos non dados nos apuntes como o coeficiente de asimetría de Pearson (nos apuntes consta o de Fisher que se calcula de maneira distinta) e faltan os tipos de distribucións segundo o grao de curtose (mesocúrtica, leptocúrtica e platicúrtica). Queda moi claro cando unha distribución é simétrica, asimétrica positiva e asimétrica negativa.
Exemplos expostos: 7
Os exemplos empregando gráficos están moi ben pero faltan exemplos prácticos para calcular o coeficiente de asimetría de Fisher e o coeficiente de curtose empregando as ecuacións correspondentes dos apuntes.
Aspectos creativos audiovisuais: 5
Non hai problema coa luz, os gráficos e os conceptos vense con bastante nitidez. O ton chegado un momento non é moi agradable. Os bonecos a verdade molestan bastante sobre todo ao final cando obstaculizan a visión dos dous gráficos e cando se produce o cambio dalgunhas follas cos conceptos ou cos gráficos durante o video.
Nota media: 6,67
Propostas de mellora: exemplos númericos para calcular os coeficientes, uso dos bonecos so durante unha parte do video para evitar distraccións e falar cun tono mais normal.
A)COÑECEMENTO DEMOSTRADO = 8,5
O que expoñen paréceme correcto, soamente que hai algunha cousa que falta respeto dos apuntes.
B)EXEMPLOS EXPOSTOS = 7
Os gráficos que ensinan parécenme claros, pero voto en falta algún caso práctico mais.
C)ASPECTOS CRIATIVOS AUDIOVISUAIS=7
O vídeo está ben montado, pero a calidade da imaxe non é moi boa, a min por intres distráeme bastante, os monecos son bastante simpáticos.
· NOTA TOTAL = 7,5.
· Puntos de mellora: no referente o audiovisual, melloraría o nivel do son e sobre todo da imaxe. No que abrangue o contido incluiría + casos prácticos, por exemplo do coeficiente de asimetría.
Publicar un comentario